BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2009-04-18

حلويات.....وااااااااااااااااو





















مين مش بيحب الحلويات و الشوكولاتة
انا بقى بعشق الحلويات عشق الصعيدى للمش
و ممكن افطر اى حاجة حلوة جدا على الريق
جايبالكوا بقى شويه صور جنان

10 اللى زارونى:

الفقيرة إلى الله أم البنات يقول...

يعنى افهم من كده ايه
تمرد على الرجيمات
واديها كوليسترول بالهبل..وكمان سهر وإدمان

Unknown يقول...

هعهعهعهع
انا شريييييييييييييرة نيهههههههههههااااااااااااااااااااا
الصراحة بقى الرجيم بيجيب اكتئاب
و انا مش بيعمر معايا ريجيم

ابو صهيب ( الجمعاوي الاصيل)سابقاً يقول...

ايه التجويع اللي على الصبح ده

تحياتي

Unknown يقول...

اللى يحوع يتفضل ياخد اللى يعجبة او يطلب اوردر و انا اجيبله

قلب ارهقته الاحلام يقول...

ههههههههههه

حرام عليكي ياشيخه انا كل لما اجي

ابدأ الدايت حد يعجزني :)

Unknown يقول...

هههههههههههههههههههه
انا بقى بعمل دايت كل يوم
فياست
و بعدين فى احلى من شوكولاته بتدوب فى بقك و تلزق فى سقف حلق بقك كده و طعمها جنان
واااااااو
انا عايزة شوكولاتة ماليش دعوة

مامة مازن يقول...

رودى يا رضوى يا شيكولاته انتى
طب ابعتى علبة

Unknown يقول...

اطلبى اوردر و انا ابعته حالا يا فندم
حضرتك تامرى

simply me يقول...

كل دى حلويات
انا بمووووت فيها
كده جوعتينى
هههههههههههههههه
هاتى حته بقى
:)

ELMASRYA - MRS WRITER يقول...

رودي حبيبتي

وحشاني قويييييييييي

غيه التغيير الرائع ده في المدونة ؟

بقت لذيذة وكلها شوكولاته

بس ده ظلم إنتي مش عارفه إنا قد إيه بحب الشوكولاته؟

كده برضه تجوعيني وتخليني أقوم أنزل فورا أشتري ؟

استمري في الطريق الشوكولاتي بتاعك وأنا أول المؤيدين

بحبك قوي قوي قوي