BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2009-04-15

عملولى تاج .... انا ماليش دعوة انا بسمع الكلام


اسمك؟

MISS_ROODY

المشهور بيه وسط اصحابك؟

روودى

توتا

بنوتة

دودى

سنك؟

والله انا عشت 16 سنة شوفوا بقى انا عندى كام سنة

مجال دراستك؟

اعدى الامتحانات ازاى(ماليش طموح حاليا)

اسم مدونتك؟

ميس روودى

صورتك الرمزية فى المدونة بتعبر عن ايه؟

بنوتة صغيورة عندها احلام نفسها تحققها فى رضا ربها و اهلها و تخش الجنة

متاملة ساعات عندها يأس بس بيروح لحاله

هل فكرت فى اغلاق المدونة ؟ والسبب؟

لع لسه مافكرتش

إيه رأيك لو حد قل أدبه في تعليق؟

ماعردش عليه واصل و اسيبه يطلع الكبت اللى عنديه

اسوأ مدونه؟

اى مدونة صاحبها فاضى بيقول كلام فاضى مش فى المليان

هيحصل ايه للايميل بعد ماتموت؟

هاوصى ام البنات عليه تكتب فى زى ماكنت بكتب لعله ينفع و يكون ثواب ليا يقينى شر ما عملت

اديت الباسوورد لحد قبل كدة؟

ايون اكيد...لام البنات امى الثانية و حبيبة قلبى هى اللى عملالى المدونة اساسا

السفر بالنسبة لك ايه؟

نووووووووووم......راحة و تكبير دماغ و استرخاء

لموود بتاعك ايه ؟

اكتئاب سعادة وقتية والله الترموستات مش راضى يتظبط

تعمل ايه فى وقت فراغك ؟

نت نت نت نت نت ...........ممكن الون

لأكلة المفضلة ؟

البيتزا و المكرونة و اكيد بلا شك الشوكولاته انا مدمنة ممكن اكل 4 ورا بعض و ماحسش بالذنب انا قريب هاخش مصحة لعلاج ادمان الشوكولاتة


الصفات التى اخذتها من والدك؟

تكبير الدماغ و الروقان


الصفات التى اخذتها من والدتك؟

الصبر

اكتر ست حاجات بتكرههم ؟

المنافق

اليهود

الامريكان

المرتد

الكداب

الظالم

اكتر ست حاجات بتحبهم ؟

6 برده ماشى ماشى

ربنا

الرسول(ص)

امى و ابى

اهلى و اصحابى

و اى حد مسلم مش بكره و الداعى لدين الله

شخصيتك نوعها ايه ؟

كثيرة التردد خجوله جدا

لماذا دخلت عالم التدوين من الاساس؟

ماما ام البنات هى السبب و حسيت انى بفضفض و ماحدش هايسكتنى و مافيش اللى اخاف
اقول حجاة قدامه و بحس انى فيها لوحدى

احلى جملة قيلت فى وصف مدونتك؟

مممممممممم..........ماعرفش

بس اللى يخش يقولى انى بكتب حلو و اسلوبى جميل انا ماعرفش بقة هو ده

احلى بوست كتبته؟ ضع اللينك ثم اذكر لماذا؟

موضوع النفاق انا حبيته لانى كنت حساه اوى


افضل مدونة قرأتها؟افضل بوست قرأته؟

كل المدونات جميلة لان اصحابها بيكتبوا من القلب من غير نفاق ولا كدب

وانا لسة جديدة ماعنديش خبرة اميز بين الحلو والوحش

الشغل بالنسبة لك ايه؟

مهم و مفيد للست لو ماكنش يتعارض مع واجباتها كزوجة او كربة منزل

و اكيد للرجل مهم بس المراة العملة طالما بتحترم دينها و تصونه و مابتعملش اى حرام و
عارفة واجباتها خلاص انا معاه

الانترنت بالنسبة لك ايه ؟

مكان بتتلاقى فى افكار الناس و بيتعلموا من بعض

احلى مكان

تمرر التاج ده لمين ؟

ام البنات

مستكة

2 اللى زارونى:

غير معرف يقول...

ايه الردود دى يا قمر
انا ماما البنات عندها تاج هديه من كذا منطيقه
فياريت تشيلينى أنا وحطيه أى حد تانى تانى
عارفه البنوته أنا ودماغى نفسى اعرف دماغها
وخالتو متظبطه وعندها تنين فى الفريزر
وحشتى خالتو يا جومر

ام البنات مكسله تعمل ساين إن

Unknown يقول...

نورتى يا احلى ام بنات
ايه رايك بقى فى المدونة بالشكل الجديد شكوكولاتة فوق طبق كبير اهو
ماليش حجة