BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2009-01-02

الى عشاق الشوكولاتة زى حلاتى
























































8 اللى زارونى:

الـمـصـــرية - إمرأة ..وأفتخـر يقول...

حلوة قوي الشوكولاته دي يا آنسه رودي

بشبه عليها

اطلعي يا بت بالشوكولاته بتاعتي

ماشي ماشي

موضوع لذيذ قوي جدا خالص

بس لما اشوفك على الماسنجر نياهااااااااااا

تــحــيــاتــي

الفقيرة إلى الله أم البنات يقول...

حرام عليك
لو ليليى شافت التدوينه دى مش هنام النهارده
ايه يا توته الشيكولاته الرهيبه دى
اللهم انى بعمل رجيم

Unknown يقول...

فضلت خير بيرو والله
ربنا يخليها ليا والله وحشانى جدا
ربنا يخليكو انتو الاتنين ليا

new mami يقول...

كداا يا رودىىىى يا وحشه
انتى جتيلى على الوجيييييييييييييييعه انا بموت فى الشيكولاته بشكل رهييييب انا عايزه منهم كلهم ماليش دعوه اهئ اهئ اهئ اهئ

بنوتة يقول...

السلام عليكم
على أنا ايللي دخلنى اسم البوست الشوكلاتة فى حياتى ملهاش منافس أحييكى على الصور الجميلة

salma mohamed يقول...

بجد الموضوع لذيييييييييييييييذ اوي,
انا مهوسة بالشكلاته,ومتخيلش حياتي من غيرها,
بجد انا عاوزة من الشكولاته اللي في البوست دي حالا والا هموت,
حرام عليكي التعذيب ده ):

Unknown يقول...

نيييييييييييييييهاااااااااااا
انا شوريرة جدا جدا جدا
انا بقى بعانى من الشيكولاتة لما بقرر اعمل ريجيم القرار بيتكرر كليوم بيبوظ و ابتديه كل يوم
الشيكولاته بهدلة

مامة مازن يقول...

يا رودى حرررام بنتى ميرو بتعيط من شكلهم وجماله